Kapcsolatépítés tréning

Képzési nyilvántartásba vételi száma: E-001374/2015/D011

Miért indul ez a képzés?

Mennyire fontosak az életben számunkra a kapcsolatok? Magánemberként szeretünk-e jóban lenni a családtagjainkkal, ismerőseinkkel? Cégvezetőként hasznosnak tartjuk-e a jó ügyfélkapcsolatot? Hogyan igyekszünk megszerezni, megtartani ügyfeleinket? Bizonyára mindannyiunkban vannak kialakult válaszok ezekre a kérdésekre, hiszen mindannyian közösségben élünk, kapcsolatokat építünk-ápolunk nap mint nap. Jól csináljuk? Lehetne jobban?  A tréning célja, hogy a résztvevők megismerjék saját személyiségüket, és mások személyét, majd ennek megfelelően képesek legyenek hatékonyan és asszertíven kommunikálni. Megtanulják felismerni és elkerülni a kommunikációs csapdákat.

Kinek ajánljuk?

Cégvezetőknek, munkatársaiknak, vállalkozóknak, és magánembereknek, akik nagy jelentőséget tulajdonítanak az emberi kapcsolatoknak, de úgy érzik, ez a képességük még tovább fejleszthető. Akik sejtik, hogy a kapcsolatépítés nem csak a névjegykártyák cseréjéből áll. Akik őszintén kíváncsiak embertársaikra, és hiszik, hogy a sikerük titka az újabb és újabb ismeretségek kialakítása.

Mi mindenről tanul ezen a képzésen?

  1. Személyiségfejlesztés
  • önismereti kérdőív átbeszélése
  • önmagunk és egymás megismerése
  • csoportprofil készítése
  • kommunikációs gyakorlat, alapfogalmak
  • személyiség magatartás profilok
  • verbális és non-verbális kommunikáció
  • kommunikációs stílus és technikák
  1. Asszertív kommunikáció
  • viselkedéstípusok felismerésére gyakorlat
  • asszertív kommunikációs kérdőív
  • asszertív kommunikáció fogalma
  • agresszív, asszertív, passzív / szubmisszív viselkedés/
  • asszertivitás gyakorlóteszt, bizalom kialakítása, asszertivitás szerepjáték gyakorlat
  1. Kapcsolatépítés
  • ügyfél-cég kapcsolat fejlődése
  • ügyfélkapcsolat-építő kommunikációs módszerek
  • ügyfélkapcsolat-megtartó kommunikációs módszerek
  • ügyfélkezelés
  • kapcsolatépítés
  • kapcsolatkialakítás folyamata
  • telefonon és személyesen történő kapcsolatfelvétel
  • elektronikus kapcsolatfelvétel szabályai és gyakorlati alkalmazásuk
  • etikett, protokoll

Milyen kompetenciákat fejleszt?

  • Személyes kompetenciák / önmenedzselés, empátia, bizalom, kommunikáció/
  • Társas kompetenciák / Előítéletek kezelése, szociális érzékenység, mások megértése, segítése, csapatmunkára való képesség /
  • Módszerkompetenciák / gyakorlatias feladatértelmezés, nyitott hozzáállás, problémamegoldás/

Mikor indul a képzés?

2019. januárjától mind cégek (belső tréning), mind egyének jelentkezését várjuk. Előzetes egyeztetés alapján indítjuk két napos képzésünket.

Mennyibe kerül mindez?

A két napos képzés ára 55.000.- Ft

A képzés a Pest Megyei Kormányhivatal által kiadott hatósági engedéllyel rendelkezik. Elvégzéséről tanúsítványt állítunk ki.

Jelentkezés feltétele

18. életév betöltése és minimum középfokú végzettség, érettségi bizonyítvány.

Képzés helyszíne

3529 Miskolc, Petneházy utca 21. a1st Line oktatóterme

Jelentkezéshez kérlek küldj egy e-mailt a

 consulting@first-line.hu email címre, ezt követően küldjük számodra a jelentkezési lapot!

Felnőttképzési nyilvántartási száma: E-001374/2015

Kapcsolódó munkatárs:
Szőllősi Andrea
társtulajdonos, tréner, tolmács-tanácsadó

2011 óta vezetem társas vállalkozásunkat a 1st Line Consulting Kft.-t, irányítom a relokációs ill. felnőttképzési üzletágat. Az egyetem (szociálpolitikus) elvégzése óta humán erőforrás tanácsadóként, tolmácsként, trénerként dolgozom. 12 éve vagyok a HR szakmában, annak különböző területein szereztem komoly ismereteket és tapasztalatokat, a toborzás-kiválasztástól a szervezetfejlesztésen át a képzések lebonyolításáig, megtartásáig.

  • MIKOR INDUL A KÉPZÉS?

2019. januárjától mind cégek (belső tréning), mind egyének jelentkezését várjuk. Előzetes egyeztetés alapján indítjuk két napos képzésünket.



Jelentkezés

Jelentkezés

Kép CAPTCHA
Be kell írni a képen látható karaktereket.