Hatékony időgazdálkodás és önszervezés tréning

Mi a tréning célja?

Feltárni azt, hogy mik az erősségeink és gyengeségeink az önszervezésben és hogyan tehetjük hatékonyabbá és stressz-mentesebbé az életünket.

Kiknek ajánljuk a tréninget?

  • akik fejleszteni szeretnék időgazdálkodási szokásaikat
  • akik szeretnék megtanulni, hogyan állítsanak prioritásokat
  • a munka-magánélet egyensúlyát tűzték ki célul
  • szeretnék a szabadidejüket is jobban szervezni
  • szeretnének időt nyerni, megtakarítani

A tréning témái

 1. Az idő, mint fogalom

 2. A rossz időgazdálkodás okai, tünetei, következményei

 3. Az időgazdálkodás területei

 4. Prioritások fajtái, prioritások felállításának módszere

 5. Egy átlagos munkanap feladatai – aktív és passzív feladatok

 6. Sürgősség és fontosság közötti különbség

 7. Feladatkiadás és feladatfogadás

 8. Hatékonysági tükör és a hatékony időgazdálkodás módszerei

 9. A személyes hatékonyság összetevői

10. Halogatás és halogatás elleni trükkök

11. Időrablók: hová folyik el az időnk?

12. Tervezés és kifogások

Mindehhez elmélet, tesztek, praktikák, tudás- és tapasztalatcsere és sok-sok gyakorlat.

Mi a tréning eredménye?

  • felismeritek a jó időgazdálkodást akadályozó személyes tényezőket, hibákat
  • megismeritek a hatékony időgazdálkodást segítő technikákat és eszközöket
  • képessé váltok időtöket hatékonyan beosztani, időgazdálkodásokat megtervezni és

 munkafeladataikat rangsorolni fontosságuk és sürgősségük tekintetében

Résztvevők létszáma: 6-12 fő

Tréner: Hirskó Renáta – HR specialista, tréner, nyelvi coach, coach